Otevřít menu Zavřít menu

Adidas aktivuje své partnerství s All Blacks spojením dvou obrazovek

 

Propojení více obrazovek je stále častějším tématem na SportBizu. Je nepochybné, že jedna obrazovka již přestává sportovním fanouškům stačit. Kdo by dnes při sledování televizního sportu neposílal textové zprávy, neaktualizoval statusy na Facebooky, netweetoval, nesázel live sázky či alespoň nesledoval zápasové statistiky v reálném čase.

Druhá obrazovka přináší úplně novou vrstvu informací, která doplňuje a rozšiřuje obsah distribuovaný televizním přenosem. V případě internetu, a konkrétně sociálních sítí, navíc dění v televizi dodává atraktivní interaktivitu a možnost okamžité interakce ne s jedním, ale hned se všemi přáteli i zcela neznámými lidmi najednou.

Nejnovějším z řady pokusů o spojení více obrazovek je počin značky Adidas. Ta je hodně aktivní v ragby a je mimo jiné také partnerem jednoznačně nejsilnější značky současného ragby – novozélandské reprezentace znám0 pod názvem All Blacks.

V rámci aktivace tohoto partnerství spustil Adidas nedávno svou online platformu Game Day. Jedná se o facebookovou aplikaci, která nabízí tento obsah:

  • Online přenos zápasů All Blacks – v roli komentátorů vystupují hvězdy z minulosti a ragbyoví experti
  • Možnost živého chatu s dalšími uživateli
  • Zápasové statistiky v reálném čase
  • Profil každého hráče týmu All Blacks
  • Aktuální sestavu
  • Kalendář zápasů
  • Hlasování o hráče zápasu

 

 

Součástí aplikace je pochopitelně také prezentace vybraných produktů Adidasu (např. dres, obuv, volnočasové tričko) s přímým odkazem na eshop All Blacks.

 

Aplikace Game Day je primárně promována na facebookové stránce Adidas Rugby, která je centrálním bodem ragbyové komunikace Adidasu na sociálních sítích. Vzhledem k tomu, že Game Day funguje na principu facebookové aplikace, není to použitelné pro uživatele chytrých telefonů, na kterých tyto aplikace zatím nefungují. Game Day tak zatím mohou využít jen uživatelé tabletů a notebooků. To je velké mínus. Aplikace pro chytré telefony se však údajně již chystá. I tak Adidas ukazuje ostatním cestu, kudy se bude budoucnost sportovního marketingu ubírat.

 

Jaká je vaše nejčastější druhá obrazovka? Mobil či notebook? A co na ní během zápasu děláte?

 

SHARE
SHARE

Napsal
Tomáš Janča

Tomáš Janča se sice zajímá o sport i marketing, ale narozdíl od marketingu jej aktivní sport nikdy neživil. V agentuře 2Score měl na starosti strategické a kreativní vedení sportovně-marketingových projektů. Byl členem výkonného výboru České florbalové unie, kde byl zodpovědný za oblast marketingu. Nyní vede organizační výbor pro florbalové MS 2018 v Praze.


Nejčtenější

Tagy

AdidasAll Blacks

podobné články

Koronavirus urychlil u velkých značek přechod marketingu a prodeje...

Souboje v rámci odvětví. Ambush kolem MS v Brazílii

4 postřehy k účinnosti partnerství s MS ve fotbale

Čtyři důvody toho, proč se akcionáři adidasu minulý týden...


SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.