Otevřít menu Zavřít menu

Liga mistrů na Prima Cool – rozhovor s moderátorem Radkem Šilhanem

Na konci srpna začala Prima Cool s vysíláním fotbalové Ligy mistrů. Na několik otázek o tomto projektu odpověděl Radek Šilhan, který je jedním z dvojice moderátorů, kteří provází diváky fotbalovými večery. V televizním studiu se střídá spousta zajímavých hostů. V roli ambasadora projektu působí bývalý reprezentant Marek Jankulovski a o své postřehy se s diváky dělí také česká modelka Diana Kobzanová.

[sws_blue_box box_size=“616″] Jméno a příjmení: Radek Šilhan

Moderátorem od: 22 let

Profesní zkušenosti: Radio FM Plus, Radio Agara, TV Prima (3 roky Premier League, EURO 2008), moderování sportovních akcí a 14 let moderování ankety „Nejúspěšnější sportovec roku“ v regionech ČR.

Oblíbený sport: Všechno bez výjimky, aktuálně pro mě hodně preferovaný fotbal a plavání, kvůli dětem, aktivním sportovcům [/sws_blue_box]
Proč se Prima Cool rozhodla pro spojení s Ligou mistrů? Můžete trochu blíže vysvětlit vaši strategii?

Fotbalová Liga mistrů je nejlepším současným sportovním televizním produktem, který můžete

vysílat po celou sezónu. Lepší fotbal dnes není. A proto chceme divákům nabídnout fotbal té

absolutně nejvyšší kvality.

 

Inspirovali jste se při tvorbě projektu v zahraničí?

Nikdo nejsme geniální a dívali jsme se samozřejmě i do zahraničí. Některými věcmi jsme se nechali

inspirovat a zatím se osvědčují.

 

Silná stránka? Určitě studio, je praktické, nádherné a nezaostává za evropskou špičkou. Dále

komentátoři přímo na stadionech, je obrovsky znát na komentáři, když člověk sedí přímo ve vroucím

kotli stadionu, než aby komentoval ze studia to, co vidí v televizi. Slabší stránky? Doufám, že nemáme

(úsměv). Určitě je spousta věcí ke zlepšení, víme o nich a pracujeme na tom. Slabiny se přece

neprozrazují.

 

Z jakého důvodu je v roli ambasadora projektu právě Marek Jankulovski?

A kdo jiný by měl divákům o Lize mistrů říct všechno, než ten, kdo ji léta hrál a dokonce vyhrál? My

ostatní si přece nemůžeme hrát na to, že tu soutěž známe, my ji pouze sledujeme. Právo na to, aby

nám ji každý týden přibližoval, má jedině člověk jako Marek.

 

Jako jednoho z hostů studia jste trochu odvážně zvolili Dianu Kobzanovou. Co od tohoto kroku

Prima Cool očekává?

Chceme k fotbalu přitáhnout i diváky, kteří nesledují primárně jen fotbal. A také chceme dát prostor

lidem, které s fotbalem něco zajímavého spojuje a nabídnout nám i divákům zajímavé a nečekané

souvislosti.

 

Druhým moderátorem je Libor Bouček známější spíše z mimo sportovních pořadů. Jak s ním

probíhá spolupráce?

Za mě v pohodě, Libor do toho našeho fotbalového světa vnesl jiný pohled, je to profesionál.

 

Komunikace s diváky probíhá pomocí Facebooku a Twitteru. Chystáte v budoucnu i něco dalšího?

Zatím je naším cílem co nejlépe komunikovat s diváky právě přes sociální sítě. Pak uvidíme, kam se to dá ještě posunout.

 

Jaké možnosti sledování Ligy mistrů nabízí Prima Cool, kromě televize?

Od září budeme vysílat v každý hrací den ještě jedno utkání na internetu.

 

Každé hrací úterý můžete vybírat libovolný zápas. Podle jakých kritérií volba probíhá?

Volba je dílem společným, samozřejmě hlavní roli hraje jméno soupeřů, atraktivita stadionu, česká

účast a podobně. V předkole jsme volili podle předpokládané vyrovnanosti duelu.

 

Zaznamenali jste negativní ohlasy diváků, kteří kvůli lize mistrů přišli o své oblíbené pořady?

Zcela jistě ano, nicméně tyto jsou v řádu jednotek, na druhou stranu je mnoho diváků, kteří uvítají, že

se mohou na volně dostupném neplaceném kanálu dívat na takto špičkový produkt.

 

Co říkáte na to, že první přenos Ligy vidělo méně diváků než tradiční sitcomy?

Je to asi normální, protože ve 4. předkole nebyly až tak atraktivní zápasy. Ta pravá Liga mistrů začne

až 18. září a čísla sledovanosti při utkání Real Madrid-Manchester City budou určitě jiná. Navíc ČT

neměla loni ve 4. předkole čísla vyšší. A také musíme vidět, že byly prázdniny a navíc nějaký čas trvá,

než si divák zvykne, že na Prima Cool může vidět i Ligu mistrů.

 

Chystá Prima Cool do budoucna ještě nějaké novinky ohledně Ligy mistrů?

Máme i další nápady a plány, ale necháme si je pro sebe. Každopádně už teď se každou sobotu před

polednem vysílá velmi zajímavý Magazín Ligy mistrů UEFA.

 

Který z klubů má podle Vás největší šanci na vítězství v Lize mistrů a proč?

Klasika, čtveřice Barcelona, Real Madrid, Manchester United, Chelsea a čekám, že se přidají Bayern

posílený o Javi Martineze a systematicky pracující Dortmund. To je můj okruh favoritů.

 

Jaký je váš první dojem z Ligy mistrů na Prima Cool? V čem je podle vás lepší než na ČT4, kde má naopak rezervy? Jaký je váš názor na pokus s Dianou Konzanovou?

 

 

SHARE
SHARE

Napsal
Roman Cermak

Roman si svůj život bez sportu neumí představit. Od dětství se pohybuje ve sportovním prostředí zejména pak v prostředí ledního hokeje, kde také přišel první kontakt se sportovním marketingem, který ho okamžitě zaujal natolik, že se rozhodl ho studovat a poté i pracovat v tomto oboru. Dlouhá léta působí v 2Score, kde má na starost video content.


Nejčtenější

Tagy

Liga MistrůPrima Cool

podobné články

Sportovní kluby neznají své zákazníky

Zprávy ze světa sportovního byznysu: Euro 2020, Liga mistrů a...

Zprávy ze světa sportovního byznysu: Český sponzor v KHL, Sony...

8 příkladů jak NBA a NHL prodávají svůj produkt


SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.