Otevřít menu Zavřít menu

Nejoblíbenější sport roku 2012

Biz

Rekreační sport byl až donedávna trochu opomíjenou sférou sportovního marketingu. Projekty jako Kolo pro život, PIM, nebo Jizerská padesátka však toto začínají dramaticky měnit a neprofesionální sportovce se začínají stále častěji objevovat v hledáčku sportovních sponzorů.

Přesně z tohoto důvodu se SportBiz rozhodl stát mediálním partnerem ankety o nejoblíbenější český sport, kterou pořádá server SportCentral.cz. Ten je webovou platformou pro rekreační sportovce a mimo jiné nabízí databázi sportovišť z celé České republiky.

Anketa obsahuje celkem sedm kategorií:

  • Nejoblíbenější sport
  • Nejoblíbenější kolektivní sport
  • Nejoblíbenější individuální sport
  • Nejoblíbenější venkovní letní sport
  • Nejoblíbenější venkovní zimní sport
  • Nejoblíbenější sport na krytých sportovištích
  • Nové trendy

Anketa je navíc soutěžní, a tak všichni hlasující mohou získat ceny – například poukazy na sportování zdarma. Celková peněžní hodnota cen přesáhne 400 tisíc korun a ceny vyhrají stovky soutěžících.

Jaký je váš nejoblíbenější sport? Hlasujte pro něj zde.

Výsledky ankety se pochopitelně objeví včas na SportBizu.

 

 

SHARE
SHARE

Napsal
Tomáš Janča

Tomáš Janča se sice zajímá o sport i marketing, ale narozdíl od marketingu jej aktivní sport nikdy neživil. V agentuře 2Score měl na starosti strategické a kreativní vedení sportovně-marketingových projektů. Byl členem výkonného výboru České florbalové unie, kde byl zodpovědný za oblast marketingu. Nyní vede organizační výbor pro florbalové MS 2018 v Praze.


Nejčtenější

Tagy