Otevřít menu Zavřít menu

Trendy ve sportovním marketingu v roce 2012

Biz

Stejně jako vloni i letos jsem se pokusil o nemožné – předpovědět nejvýznamnější trendy ve sportovním marketingu pro rok 2012. Východiskem pro tuto trendovou zprávu byly ty nejlepší a nejkreativnější kampaně největších světových sportovních značek. Vedle sebe se tedy objevují takové značky jako Manchester City, MLB, UFC, FC Barcelona, ale například i jediný český zástupce Gambrinus.

Cíl prezentace zůstal nezměněn – inspirovat sportovní sponzory, sportovní kluby a všechny, jejichž úkolem je komunikovat sport a/nebo prostřednictvím sportu. Proto je součástí prezentace nejen popis těch největších trendů, ale jsou tam i ukázky nejlepší praxe z celého světa.

Přeji příjemnou inspiraci!

 

Budete-li chtít konzultovat, jak by uvedené trendy mohly pomoci vaší značce, kontaktujte mne emailové adrese tomas.janca@sportbiz.cz.

 

 

SHARE
SHARE

Napsal
Tomáš Janča

Tomáš Janča se sice zajímá o sport i marketing, ale narozdíl od marketingu jej aktivní sport nikdy neživil. V agentuře 2Score měl na starosti strategické a kreativní vedení sportovně-marketingových projektů. Byl členem výkonného výboru České florbalové unie, kde byl zodpovědný za oblast marketingu. Nyní vede organizační výbor pro florbalové MS 2018 v Praze.


Nejčtenější

Tagy

AdidasBud LightBudweiserCarlsbergESPNFC BarcelonaFebrezeGambrinusLA KingsManchester CityMLBNFLNHLPepsiRalph LaurenSports IllustratedTottenhamUFCUnder Armour

podobné články

Souboje v rámci odvětví. Ambush kolem MS v Brazílii

4 postřehy k účinnosti partnerství s MS ve fotbale

Čtyři důvody toho, proč se akcionáři adidasu minulý týden...

Oficiálně či kreativně? To je oč tu běží v marketingu kolem...


SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.