Otevřít menu Zavřít menu

7 šílených způsobů, jak zabavit fanoušky o přestávce

Sportovní marketing samozřejmě nekončí tím, že přivedeme fanoušky na stadión. Tím všechno teprve začíná, protože jim musíme vytvořit takový zážitek, aby měli důvod se vrátit i příště. I když je pochopitelně klíčové je samotné dění na hřišti, zábava však může probíhat i během přestávky. Tento článek přináší sedm videí ze Severní Ameriky, kde jsou podobné aktivity nesmírně populární a leckdy nabývají formu hodně šílených soutěží.

Hledání poslepu

Vylosovanému fanouškovi byly zavázány oči, aby se během stanoveného časového úseku pokusil chytit člověka převlečeného za tužku – sponzorem soutěže byl totiž dodavatel kancelářských potřeb Midway Office Suply. Fanoušci mohli soutěžícího navigovat svými pokřiky.

httpv://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=aGu3MQIeN8Q#at=22

Závod jezevčíků

Asi nejdivnější ze všech přestávkových soutěží vůbec. Seattle Seahawks z NFL chtěli podpořit místní psí útulek, a tak již poněkolikáté uspořádali závod jezevčíků. Ve dvou rozbězích a s řádným ceremoniálem vyhlášení vítězů.

httpv://www.youtube.com/watch?v=VuCjWSgk3gk&feature=player_embedded#at=13

Závod míčů

Převlečte vybrané fanoušky za fotbalové míče a nechte je soutěžit v rychlosti a dovednostech – podobně jako Columbus Crew z MLS.

httpv://www.youtube.com/watch?v=MWPEl96tW2I&feature=player_embedded

Závod maskotů

Závodit se dá i na ledě, jak dokazují fanoušci převlečení za různé pokrmy běhme zápasu Atlanta Trashers. Do akce se nakonec zapojil i maskot klubu.

httpv://www.youtube.com/watch?v=Ci-7lJHZg80&feature=player_embedded

Závod puků

Variace na předchozí soutěž – tentokrát v převleku za hokejový puk. V tomto případě šlo konkrétně o závod účastníků státní loterie během zápasu New York Rangers (ceny řádově v desítkách tisíců dolarů).

httpv://www.youtube.com/watch?v=IYXhszlZ-6Y&feature=player_embedded

Trefte jackpot

Tato soutěž není ledajaká – pro vítěze bylo nachystáno rovných 250 tisíc liber. Světe div, anglický ragbyový fanoušek spojnici brány skutečně trefil a čtvrt miliónu liber si skutečně odnesl domů!

httpv://www.youtube.com/watch?v=KTYg_g47gyY&feature=player_embedded#at=20

Žonglér s klávesy

Kromě soutěží funguje i jednoduchý koncept, který můžeme pracovně nazvat „exot“. Stačí najít performera s neobvyklým talentem či dovedností a toho postavit na hřiště. V době všemožných talentových soutěží v českých televizích by to nemusel být takový problém, co myslíte?

Následující video ukazuje člověka, který v rámci žonglování ještě umí rozeznít klávesy a zahrát tak melodii:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QA-JIiuQUEY#at=15

SHARE
SHARE

Napsal
Tomáš Janča

Tomáš Janča se sice zajímá o sport i marketing, ale narozdíl od marketingu jej aktivní sport nikdy neživil. V agentuře 2Score měl na starosti strategické a kreativní vedení sportovně-marketingových projektů. Byl členem výkonného výboru České florbalové unie, kde byl zodpovědný za oblast marketingu. Nyní vede organizační výbor pro florbalové MS 2018 v Praze.


Nejčtenější

Tagy

MLSNBANFLNHLragby

podobné články

Zprávy ze světa sportovního byznysu: Heineken v MLS, Premier League...

Sponzorská loga na dresech. Půjde zámoří cestou evropských...

Major League Soccer chystá expanzi. Beckham se vrací jako majitel...

V hledišti – Na socceru v USA


SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.