Otevřít menu Zavřít menu

10 trendů ve sportovním marketing pro rok 2011

Jaké budou v roce 2011 největší trendy ve sportovním marketingu? Jak těchto trendu již využívají ve světě? Co to znamená pro sportovní kluby, soutěže a sportovce?

Na to vše se pokouší odpovědět následující prezentace  “Game, Set, Fans: 10 Sports Marketing Trends for 2011″, jež byla na začátku ledna 2011 jedna ze tří “hottest” prezentací na celém internetu (dle SlideShare.net).

SHARE
SHARE

Napsal
Tomáš Janča

Tomáš Janča se sice zajímá o sport i marketing, ale narozdíl od marketingu jej aktivní sport nikdy neživil. V agentuře 2Score měl na starosti strategické a kreativní vedení sportovně-marketingových projektů. Byl členem výkonného výboru České florbalové unie, kde byl zodpovědný za oblast marketingu. Nyní vede organizační výbor pro florbalové MS 2018 v Praze.


Nejčtenější

Tagy


SportBiz newsletter

Odebírejte novinky plné sportovního marketingu




Děkujeme za Váš email.